هوالعليم

نقطه آغاز تعالي و كمال انساني آن روزي است كه خداوند متعال از آدميان پرسيد « الست بربكم »پس معرفت و شناخت آفريدگار روز شروع تاريخ دانش بشريت است.در دنياي زميني ولي پاك و معنوي ما « مهر » نام آشنايي است كه تلاش و كوشش براي كسب علم و معرفت را يادآوري مي كند.آغاز ماه مهر، ماه مهر و دانش را به همگان تبريك مي گويم .

اين روز براي عزيزاني بيشتر خاطره ساز خواهد بود كه مرحله اي جديد از زندگي علمي خود را با شروع تحصيل در دانشگاه تجربه مي كنند. جواناني كه در ادامه راه دانش اندوزي دانشجويي را برگزيدند و اكنون ما در دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني شهيد صدوقي يزد خدمتگزار آنان خواهيم بود.


مهرماه ، يادآور حماسه و شوري ديگر است. آغاز مهر و هفته دفاع مقدس يادآور حماسه آفريني جوانان ما در مصاف با دشمنان ناپاك اين مرزو بوم است. گرامي مي داريم ياد وخا طره شهيدان هشت سال دفاع مقدس، آنان كه رفتند تا امروز شاهد افتخارآفريني هاي دانشمندان و جوانان فكور اين خاك پرگهر باشيم.


امروز روز دانش و معرفت است اينجانب به جواناني كه طعم شيرين موفقيت و حضور در دانشگاه را چشيده اند توصيه مي كنم علم و انديشه و معنويت، ولايتمداري ، معرفت و كسب فضايل انساني را توأمان به پيش برند تا تكامل انساني كامل را تجربه كنندو بدانند رعايت شئونات اسلامي و اخلاقي چه در رفتار و كردار اجتماعي و چه در رفتار علمي و پژوهشي از همين امروز آينده اي روشن را مي سازد.


ايران اسلامي و پرافتخار با انديشه هاي توانمند جواناني ساخته مي شود كه اين روزها محال را به ستوه آورده اند به شما درود مي فرستم و از خداوند متعال توفيق روزافزون شما را در پناه توجهات حضرت ولي عصر (عج ) و در پرتو عنايات مقام معظم رهبري حضرت آيت ا.... العظمي خامنه اي مدظله العالي خواستارم.


سربلند و پيروزباشيد.


دكتر سيد جليل ميرمحمدي


رئيس دانشگاه
علوم پزشکی شهید صدوقی یزد



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا